В основі велосипеда класична крос-кантрійна геометрія, що дозволяє легко маневрувати і швидко розганятися, але посадка більш пряма й комфортна, за рахунок форми керма з загнутими назад кінцями. До того ж, в такому положенні огляд набагато краще. Вилка має великий виліт вперед, що становить 50 мм, збільшуючи тим самим колісну базу велосипеда, для кращої стійкості. А разом з кутом рульової 69 градусів, такий офсет вилки робить керування таким же як на кантрійніках. Верхню трубу сильно опустили, що б полегшити та убезпечити посадку на велосипед.
Раму виготовили з міцного й легкого сплаву сталі СrMo 4130. Цей сплав легше та набагато міцніше звичайної сталі, а також практично не схильний до корозії. Завдяки баттингу труб вдалося ще трохи знизити вагу, прибравши зайвий матеріал в місцях, які не відчувають перевантажень, не втративши в міцності. Незважаючи на те, що велосипед позбавлений активної амортизації, їзда на ньому не буде сильно жорсткою. Хромоль відмінно поглинає і розсіює дрібні вібрації від нерівностей дорожнього покриття. Ригідна вилка теж зроблена з хром-молібдену. Також велосипед має кріплення для повнорозмірних крил, підніжки, багажників, фляг для води, насоса та інших аксесуарів.
Як і личить гірським велосипедам, розрахованим на динамічну їзду, на гібрид Larkspur встановили колеса 27.5"з міцними подвійними алюмінієвими ободами та втулками з кованого алюмінію. Взуті вони в широкі покришки GPVee 2.35", створені в колаборації Vee Tire і Marin Bikes. Протектор має універсальний малюнок, що підходить для будь-якого типу покриття, і захист від проколів, а також вони згладжують їзду, поглинаючи дрібну тряску на кам'янистих ділянках дороги, за рахунок великого об’єму.
Трансмісія велосипеда 1х11 представлена передпрофесійною групою Shimano Deore і має 11 передач, з величезною касетою 11-51Т, яка з лишком перекриває реальний діапазон роботи класичних схем з трійниками. Відсутність переднього перемикача, правої манетки та зайвих зірок системи значно зменшує загальну вагу велосипеда. А шатуни з однією зіркою ще й покращують прохідність велосипеда, за рахунок збільшеного кліренсу. У задньому перемикачі застосована технологія Shadow Plus: плоский профіль корпусу зменшує ймовірність удару по ньому, а потужна пружина, з перемикачем жорсткості натягу, значно зменшує розгойдування ланцюга.
Гідравлічні дискові гальма Shimano Deore, зі збільшеним переднім ротором до 180 мм, дають неймовірний контроль над зусиллям натискання гальмівної ручки, роблячи гальмування дуже потужним і ефективним. Також велосипед обладнаний регульованим підсідельним штирем від популярного бренду TranzX. Якщо його опустити, стане набагато легше і безпечніше проїжджати вибоїсті ділянки дороги, адже буде більше простору для балансування над велосипедом. Ну а оскільки це міський велосипед, то можна ще й опускати його при зупинці на світлофорі, чекаючи зеленого світла сидячи в сідлі.