Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0

Велосипед Kona Sutra ULTD 2021 (Gloss Prism Rust/Purple, 58)

Артикул ROVER-KNA B21SUUL58
В наявності
Виберіть колір
Розмір велосипеда
Тип велосипеду
Вид велосипеда
Розмір колеса
29"
112 980 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

! Замовлення до 300 гривень надсилаються за повну передоплатою.

 

! Замовлення Укрпоштою надсилаються на повну передоплату незалежно від розміру чека.

Характеристики
Артикул ROVER-KNA B21SUUL58
Ціна 112980.00
Колір Коричневий
Бренд Kona
Рама Kona Cromoly Butted
Вилка Kona Project Two Cromoly Disc Touring
Система шатунів SRAM NX
Тип велосипеду Унісекс
Вид велосипеда Турингові та кросові
Гальма SRAM Rival 1 з ротором 160 мм спереду / 160 мм ззаду
Обода WTB KOM Light Team i27 TCS 2.0 29 "
Покришки Maxxis Recon Race EXO TR 29x2,25 "
Сідло WTB Volt
Підсідельний штир TranzX Dropper + RAD Internal 31,6 мм
Кермо Kona Road Bar / Kona Road Deluxe Stem

Sutra ULTD це дуже особливий велосипед. Базується він на турінговій рамі (тобто ви будете мати більш анатомічну посадку), але відмінністю є те, що він ближчий до класу велосипедів «монстр-крос» завдяки дуже широким шинам (29 дюймів, шириною 2.25).
Чутлива керованість, контроль на більшості поверхонь, на дійсність компонентів і комфорт це саме ті епітети, якими чесно можна пояснити саме цю модель - Kona Sutra ULTD.

 

Особливості:
 
Дуже небагато матеріалів мають такі ж характеристики амортизації, довговічності і плавності ходу, як сталь. Kona ніколи не відхилялася від оригінального матеріалу для велоспорту та невпинно працювала над адаптацією, удосконаленням та оновленням рамок Kona Cromoly у міру того, як вимоги гонщиків продовжують розвиватися.

Більший обхват у нижній частині кермової труби краще розподіляє ударну силу, продовжуючи термін служби підшипників кермової колонки та усуває тремтіння гальм, забезпечуючи при цьому впевнене кермо. Невід'ємна сила його трикутної конструкції також означає сильніше положення рульового та покращений баланс, що дає водію більше контролю на пересіченій місцевості. Конічна рульова колонка з нульовим стеком також забезпечує міцність там, де йде навантаження – у нижню чашку гарнітури, – максимізуючи довговічність підшипників там, де це необхідно.

Безкамерні обода дозволяють використовувати шини з більшою стійкістю до проколів; здатність працювати з нижчим тиском у шинах, що забезпечує краще зчеплення шин із трасою; менший опір коченню; та зниження ваги порівняно з традиційними системами камер та шин.

Стандарти задньої осі 12x142 мм, 12x148 і 12x157 забезпечують райдеру Kona дві основні переваги: діаметр задньої осі 12 мм забезпечує жорстке сполучення задньої маточини і рами, а зовнішній діаметр маточини 142/148/157 мм дозволяє колесу бути швидко і швидко. 2017 року з'явився стандарт 12x148 Boost. Збільшений інтервал забезпечує більший зазор між шинами на вилці нижнього пера, тоді як заднє колесо жорсткіше і довговічніше порівняно з наскрізною віссю 12x142.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

«Новою поштою» по Україні 

«УкрПоштою» по Україні 

 

  • При отриманні
  • Онлайн-WayForPay (VISA / MC, Приват24, Google-play, Apple-pay...)

Докладніше

Гарантія від виробника 6-12 місяців

Після оформлення замовлення з Вами ОБОВ'ЯЗКОВО зв'яжеться наш співробітник для уточнення деталей покупки.

Передзвонити вам?

Вгору