Sutra ULTD це дуже особливий велосипед. Базується він на турінговій рамі (тобто ви будете мати більш анатомічну посадку), але відмінністю є те, що він ближчий до класу велосипедів «монстр-крос» завдяки дуже широким шинам (29 дюймів, шириною 2.25).
Чутлива керованість, контроль на більшості поверхонь, на дійсність компонентів і комфорт це саме ті епітети, якими чесно можна пояснити саме цю модель - Kona Sutra ULTD.
Особливості:
Дуже небагато матеріалів мають такі ж характеристики амортизації, довговічності і плавності ходу, як сталь. Kona ніколи не відхилялася від оригінального матеріалу для велоспорту та невпинно працювала над адаптацією, удосконаленням та оновленням рамок Kona Cromoly у міру того, як вимоги гонщиків продовжують розвиватися.
Більший обхват у нижній частині кермової труби краще розподіляє ударну силу, продовжуючи термін служби підшипників кермової колонки та усуває тремтіння гальм, забезпечуючи при цьому впевнене кермо. Невід'ємна сила його трикутної конструкції також означає сильніше положення рульового та покращений баланс, що дає водію більше контролю на пересіченій місцевості. Конічна рульова колонка з нульовим стеком також забезпечує міцність там, де йде навантаження – у нижню чашку гарнітури, – максимізуючи довговічність підшипників там, де це необхідно.
Безкамерні обода дозволяють використовувати шини з більшою стійкістю до проколів; здатність працювати з нижчим тиском у шинах, що забезпечує краще зчеплення шин із трасою; менший опір коченню; та зниження ваги порівняно з традиційними системами камер та шин.
Стандарти задньої осі 12x142 мм, 12x148 і 12x157 забезпечують райдеру Kona дві основні переваги: діаметр задньої осі 12 мм забезпечує жорстке сполучення задньої маточини і рами, а зовнішній діаметр маточини 142/148/157 мм дозволяє колесу бути швидко і швидко. 2017 року з'явився стандарт 12x148 Boost. Збільшений інтервал забезпечує більший зазор між шинами на вилці нижнього пера, тоді як заднє колесо жорсткіше і довговічніше порівняно з наскрізною віссю 12x142.